Začela se je predprodaja novega Golfa TGI s pogonom na zemeljski plin
Novi Golf TGI je zdaj na voljo tudi z okolju prijaznim pogonom na zemeljski plin in je opremljen z zmogljivim 1,5-litrskim štirivaljnim motorjem z močjo 96 kW/130 KM ter tremi posodami za zemeljski plin. Posode so vgrajene v podvozje in v načinu CNG omogočajo doseg približno 400 kilometrov (WLTP). Motor nadgrajenega monovalentnega pogonskega sistema primarno poganja CNG (stisnjen zemeljski plin), lahko pa deluje tudi na bencin. Golf TGI ima namreč tudi posodo za bencin s koristno prostornino 9 litrov, ki ima predvsem vlogo rezervne posode za gorivo v primeru, če so posode za zemeljski plin prazne.
Za vozno dinamiko in učinkovitost je Golf TGI opremljen z 1,5-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem. Ta zmogljiv motor je učinkovit in obenem okolju prijazen, kar dokazuje tudi poraba goriva, ki po merilnem ciklu WLTP znaša le 4,3–4,1 kg zemeljskega plina na 100 kilometrov, emisije CO2 pa se gibljejo v območju 117–111 g/km. Novi 1,5-litrski motor TGI v Golfu deluje po inovativnem načelu Millerjevega cikla, postopku zgorevanja, ki zaradi visoke učinkovitosti in kompresijskega razmerja 12,5: 1 zagotavlja zelo nizke emisije ogljika. Turbo polnilnik s spremenljivo geometrijo turbine zagotavlja večji polnilni tlak in valjem dovaja več zraka. To pa Golfu TGI omogoča hitro pospeševanje iz nizkega območja vrtljajev motorja.
Vožnja na zemeljski plin prispeva k občutnemu zmanjšanju emisij ogljika. V primerjavi z bencinom ali dizelskim gorivom ima zemeljski plin bistveno večjo energetsko vrednost in vsebuje manj ogljika. To pomeni, da so emisije ogljika med vožnjo v načinu CNG za približno 25 odstotkov manjše kot pri vožnji na bencin. Z uporabo biometana ali e-plina se emisije ogljika še dodatno znižajo. Biometan se pridobiva iz odpadkov rastlinskega izvora, e-plin pa iz presežne zelene električne energije po načelu »power-to-gas«. Oba se dodajata gorivom. Zemeljski plin na splošno zgoreva z nižjimi emisijami kot bencin ali dizelsko gorivo. Izpušni plini vsebujejo občutno manj ogljikovega monoksida in dušikovih oksidov (NOx), delež saj in delcev pa je minimalen.
Vir: Volkswagen