SEAT je zagnal proizvodnjo novega modela Leon TGI na plin

Zagnala se je proizvodnja novega SEAT Leona v različici 1.5 TGI 130 KM DSG s pogonom na zemeljski plin (TGI), ki je opremljen z 1,5-litrskim štirivaljnikom TGI, kateri ponuja 130 KM (96 kW) moči in 200 Nm navora. Slednje obljublja odlično vozniško izkušnjo, kot smo je pri znamki SEAT že vajeni, ne glede na tehnologijo vgrajenega pogona. Različica z zemeljskim plinom (TGI) povečuje izbor motorjev pri tem kompaktnem avtomobilu, ki vključuje še bencinski motor (TSI), dizelski motor (TDI), blagi hibrid (eTSI) in priključni hibrid (e-HYBRID).

  • Novi SEAT Leon ima 1,5-litrski motor TGI litra in tri posede za zemeljski plin, ki omogočajo doseg do 440 km.
  • Motor na stisnjen zemeljski plin (TGI) dopolnjuje pestro ponudbo pogonskih različic za novi SEAT Leon, ki vključuje še bencinski motor (TSI), dizelski motor (TDI), blago hibridno (eTSI) in priključno hibridno (e-HYBRID) različico.
  • Novi SEAT Leon TGI bo na voljo kot petvratna kombilimuzina in kot karavanska različica Sportstourer, tako z ročnim menjalnikom kot tudi s samodejnim menjalnikom DSG.


Kompaktni Leon ima tri posode za CNG s skupno prostornino 17,3 kg, kar omogoča doseg s pogonom na stisnjen zemeljski do 440 km brez vmesnega polnjenja. Če posode za CNG med vožnjo ostanejo prazne, pogonski sklop samodejno preklopi na bencin. Avtomobil ima vgrajeno manjšo, 9-litrsko posodo za bencin. Ko je treba dotočiti gorivo, je postopek polnjenja enak kot pri običajnih avtomobilih.

SEAT Leon TGI porabi le 3,9 kg–4,3 kg  plina na 100 kilometrov, emisije CO2 pa znašajo le 107–118 g/km (po preizkusnem ciklu WLTP). Novi 1,5-litrski motor TGI v Leonu deluje po inovativnem Millerjevem principu zgorevanja z visokim kompresijskim razmerjem (12,5), kar pripomore k večji učinkovitosti in nizkim emisijam CO2.

Vozilo s pogonom na CNG proizvaja za približno 25 odstotkov manj emisij kot primerljiv bencinski motor. Poleg ekoloških in davčnih prednosti tehnologija TGI ponuja tudi izjemno ugodne stroške za prevoženi kilometer; ti so do 50 odstotkov nižji kot pri bencinskem in do 30 odstotkov nižji kot pri dizelskem motorju.

SEAT podpira tudi razvoj in razpoložljivost obnovljivega biometana, ki nevtralizira emisije CO2.  Biometan visoke kakovosti se pridobiva iz ostankov organskih odpadkov in ga je mogoče dodajati običajnemu zemeljskemu plinu ali pa uporabljati kot izključno gorivo. Biometan združuje okolju prijazno mobilnost s krožnim gospodarstvom ter zmanjšuje vpliv emisij CO2 na okolje skozi življenjski cikel motorja te vrste. 

Novi SEAT Leon TGI bo na voljo s tremi stopnjami opreme: Style, Xcellence in FR ter bo ne glede na izbrano stopnjo opreme serijsko opremljen z novim digitalnim kokpitom SEAT.

SEAT Leon 1.5 TGI 130 KM DSG je bil zasnovan v mestu Martorell (Barcelona), kjer je sedež družbe SEAT. Tam je tudi stekla njegova proizvodnja.  SEAT Leon TGI bo na voljo tudi z ročnim menjalnikom, pa tudi v karoserijski različici Sportstourer, po izbiri z ročnim menjalnikom ali s samodejnim menjalnikom DSG.

SEAT Leon 1.5 TGI 130 KM (96 kW) - tehnični podatki

Motor 1.5 TGI 130 KM (96 kW)
Število valjev/ventilov 4/16
Delovna prostornina 1498 cm3
Vrtina in gib 74,5 x 85,9
Kompresijsko razmerje 12,5
Največji navor 200 Nm
Največja hitrost 203 km/h
Poraba zemeljskega plina 3,9–4,3 kg/100km (WLTP)
Emisije CO2 107–118 g/km (WLTP)

Vir: SEAT mediacenter

Prijava na e-novice

Spremljajte novosti o CNG, prijavite se na e-novice.